Korte samenvatting

Sinds dat ik klein was speelde ik al graag games. Over de tijd werd mijn doel steeds duidelijker. Gameplay designer en developer in een succesvol indie bedrijf. Wat ik het liefste wil is dat mensen mijn bedachte games spelen. Waar ik op wil focussen in games is de sfeer en design. Ik vind dat games pas goed zijn als ze een bepaalde sfeer goed uitdrukken, leuke en interessante gameplay hebben en vooral een "polished" gevoel hebben.
Lees hier meer over mij

Passenger Peril

Je bent op de laatste vlucht naar Europa en iedereen wilt aan boord. We hebben teveel passagiers en het vliegtuig gaat neerstorten! Trap andere passagiers uit het vliegtuig om in de lucht te blijven. Snel want anders gaan we allemaal dood.

Lees meer

Ctouch Run

Ctouch run was het project waar ik in mijn eerste stage heb gewerkt. Het is ook het eerste project dat ik in de Unreal Engine heb gemaakt. Door dit project heb ik veel nieuwe vaardigheden geleerd.

Lees meer

See no Evil

See no Evil was mijn eerste project in 3d. Je speelt als een blind persoon die wakker wordt in een onbekend warenhuis.
Doormiddel van geluid moet je proberen te ontsnappen. Maar er schuilt iets in het donker...

Lees meer

Brave Boy

Brave boy is een 3d adventure game dat een focus heeft op puzzels oplossen. Je kan niet vechten, dus je moet slim nadenken om je vijanden te verslaan. Gebruik je omgeving en je verstand om de schat aan het einde van de grot te vinden!

Lees meer

Foodgame

In Foodgame krijg je een kijk op hoe de mensheid in de toekomst aan eten komt. Gaan we alles automatiseren? Of gaan we alles zelf groeien? Of gaan we door op dezelfde manier van nu? Kom erachter in deze simulatie waar je meer leert over de voedselindustrie van de toekomst.

Lees meer